2011. szeptember 24., szombat

Samsung SGH D500 mobiltelefon 1 FT NMÁ +tartozék - Jelenlegi ára: 1 Ft

 Eladó a képeken látható Samsung mobiltelefon.
2005-ben vásároltam, 4 hónapja tettem le, addig egy szemernyi hibája sem volt.
Minden gyári tartozék jár hozzá, és működik is.
Én hetente 1X töltöttem, normál használat mellett.
Nagyon szuper kis készülék, és már elég sokat tud.
A kijelzője TFT, és pl. ha rásüt a nap, jobban látszik, mint a mostani telefonomé.
A kamerája mai viszonylatban már gagyinak számít, nekem a mai napig vannak a számítógépen azzal
készített képek, és élvezhető minőségűek.
De nem is ez a legfontosabb: amit imádtam benne, az a szoftver! Baromi gyors! A menü elérések és
az alkalmazások ugyanúgy, mint a szövegbevitel. (van T9 szótár)
A legmegbízhatóbb a szétcsúsztatható telefonok között, és a tapasztalataim szerint ez a modell
szinte mindenben kompatibilis a korabeli Nokiákkal.
Új ára anno 97. 000 ft volt. Akkor ez csúcsmodellnek számított.
Műszaki adatok a fényképen.
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-29 23:18
. Samsung SGH D500 mobiltelefon 1 FT NMÁ +tartozék - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése