2011. október 28., péntek

VAGÁNY MELEG Télidzseki + Váltás Ajándékba!! NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft


Üdvözöllek az aukciómon!
Erre a két szuper dzsekire licitálhatsz most, ha kedved tartja.
A két dzseki mint ahogyan a képeken is látszik teljesen egyforma csak a színük más. A kék a fiamé volt a piros a lányomé. Tavaly és az előtt már mindkettőt a fiam hordta, mert addigra a lányom kinőtt a fiús korszakából,  most már inkább a lányos cuccok felé húz.
A piros mondhatni hibátlan állapotban van, a két hónalját leszámítva, mert azt én varrtam meg varrógéppel (nem egy művészi munka, de legalább tartós: ))), az engedte csak el magát, pedig kereken öt télen át volt használva, de nagyon szép állapotban őrizték meg a gyerkőcök!
A kék már leharcoltabb állapotban van, ugyan annak csak az egyik hónalját kellett megvarrnom, de sajnos a cipzárja már nem tökéletes. Még ugyan fel lehet húzni és nem is nyílik szét, de mindenképpen cserére szorul hamarosan. Ugyanez vonatkozik a kapucni cipzárjára, de ott szerintem nem létkérdés a csere, mert ha nem kívánjátok leszedni a kapucnit, akkor össze lehet ölteni és nemfog szétnyílni. Mindkét cipzárnak az a "bigyója" szakadt el amit beleillesztünk a felhúzó kocsiba.
Ezért indítom 1 Ft-ról az aukciót!
Én most cseréltettem egy kabátba cipzárt 1600 Ft-ért csinálták!
Gondoljátok meg!
Szerintem ennyit megér rászánni, mert nagyon masszív, szuper és rendkívül meleg kabátok!!!
Az egyik képen látható, hogy nem márkás darabok, mert kínai a gyártójuk, igaz nem kínai üzletben vettem, de 5 éve még azok is jó minőségű dolgokat készítettek, csak most, hogy elözönlötték a piacot az angol turisok, visszavettek a minőségből. De ez a két kabát állja a sarat, ha nem így lenne nem hirdetném meg, inkább bedobnám egy ruhagyűjtőbe.
Ha megnyeritek biztosan nem fogtok csalódni benne!
Még annyit, hogy a beleírt méret (ami már nem látszik) 8 évesre való, viszont a fiam 5 éves korától 8 éves koráig tudta hordani!
Ja és még a kis pókemberes, meleg baseball sapit is elküldöm ajándékba hozzá, persze csak , ha licitáltok!: )))
Jó licitálást kívánok!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-04 14:58
. VAGÁNY MELEG Télidzseki + Váltás Ajándékba!! NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése