2011. július 25., hétfő

nyáriruha - varratott - aranybézs-kék színnel - Jelenlegi ára: 1 Ft


levegőt szeretnék ruhaszekrényemben csinálni, emiatt állítok be 1-2 nyári ruhámat, melyeket ráadásul ki is nőttem...
itt egy tavaly varratott ruhára licitálhatsz, ha tetszik neked
a ruhának megadott mérete, és anyaga nincsen, de én mértem
a ruhát nem kell vasalni, de a bélését kellene, melyet én nem tettem, ami látható is, de felvéve nem zavart...
méretei pontosan: váll: 42cm -- mell: 52cm, de szabása 85-ös kosarat is megenged, -- ujj: 26, 5 cm, -- derék: 45cm, --  hossza pedig: 106 cm.
oldalában 25 cm-es cipzár segíti az öltözködést
minden kérdésre szívesen válaszolok


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-24 16:00
. nyáriruha - varratott - aranybézs-kék színnel - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése